Йори и Ян

9:49:00

Здравейте, мили дами, мами, баби, татковци и батковци.. :) Дойде време да се представим и ние!


Сигурно някои от вас помнят стария ми блог, в който споделях доста неща за себе си и Ян. За тези, които не ме познават - Привет!
Казвам се Йоана, но всички познати и приятели ме наричат Йори (не, няма общо с Мечо Пух). На 27 години съм, живея в София. Занимавам се с графичен дизайн и илюстрация. За любимите ми неща ще разберете с времето, няма да го правя като CV за работа, или лексикон.. :D На 13.06.2014г. станах майка за първи път. Ян се роди след спокойна бременност и преносване от 6 дни. Раждането, разбира се мина ужасно, придружено с много псувни, писъци на такива височини, които и не съм подозирала, че съм способна. Родих по естествен път, без упойки. И изпуснах откриването на Световното. Нооо, за това ще четете в друг пост, в който ще разкажа какво е да родиш в държавна болница, без избор на екип и без нито една стотинка, похарчена за събитието.

Ян е вече на 1 г. и 10 м. Щастливо, здраво, будно детенце. Обича да яде, да пие гигантски количества вода, зомби магарето си и китарите! Много обича да гушка и целува познати и непознати. Обожава "епчи" (хлебче). Обича да се снима, така че ще има лавини от негови фотоси.. :D

 Тъй като нямам идея какво повече да напиша тук, до скоро четене. :)



You Might Also Like

1 Kommentare

  1. Йей! Две прекрасни майки с две прекрасни деца на едно място ^^

    ОтговорИзтриване