Месечен ъпдейт :: Лора на 8 месеца

21:56:00

                       Малкото ми мишленце,
                       не знам къде отлетя това време и всеки месец минава все по-бързо. И всичко се променя толкова бързо, че не мога да хвана двата края. Вече няма ден, в който да не ме изненадаш. Не минава ден, в който да не направиш нещо ново. Всеки ден ти си различна. Седя си, с доза тъга, но и с неимоверна гордост гледам снимките ти. За 8 месеца ти се превърна от малко неадекватно същество, което не можеше да мръдне без мама и тати, в почти самостоятелно малко човече, което напира да ходи и да гледа света от изправено положение. Тъжно ми е, че порастваш, но и съм щастлива, че виждам усмивката ти всеки ден по цял ден.


РАЗМЕРИ
Осемте килограма си ги минала със сигурност, въпросът е дали не си минала и деветте. Носенето на ръце е изтощително занимание, но изборът ми не е голям. Според неточните ми мерки, си около 72 см, което вероятно не е много вярно, но пък защо да не си порастнала за месец и половина с 5 см? Със сигурност дрехите с номер 68 не ти стават вече, премина категорично към 76 и дори 80 :)

КАК ИЗГЛЕЖДАШ
Гледайки снимките ти от първите три месеца, разликата е потресаваща. Тотално си различна. Очите ти се уголемиха и са постоянно широко отворени и с любопитство изследват света и хората. Косата ти порастна много, вече носиш фибички, макар че нямаш нужда от тях, но аз просто държа да приличаш на момиченце хаха Все още си руса, а за очите, мисля, че се разбрахме - ще си останат сини. Усмивката слиза от лицето ти само, когато си гладна или когато ти се спи. Е, и понякога, когато ми се ядосваш, че не ти обръщам внимание.

ХРАНЕНЕ
В един момент просто спрях да мисля какво и как ти давам. След като въведохме хлебната попара с масло и сирене, се осмелих трайно да вкарам в менюто ти разнообразни пюрета и вече смея да кажа, че ядеш всичко. Четири вида месо + риба; разнообразни зеленчуци; бисквити; плодове (предимно банан и ябълка, там нещо куца работата, но ще оправим нещата). Все още си търсиш обаче и млякото и все оше те мързи да си държиш сама шишето :D

СПАНЕ
Режимът ти е бетон и ако по някаква причина го нарушим, се превръщаш в кисело зеленце. Добрата новина е, че скоро възнамерявам да те оставя да спиш сама в стаята си. Имам усещането, че нощно време се будиш с мрънкане, защото усещаш, че има кой да ти обръща внимание хахах

MILESTONES
  • трето зъбче се появи от нищото и докато се осъзная, че го имаш, вече беше наполовина израстнало
  • слагаш си сама биберона, дори докато спиш и това ми спестява доста усилия и 1-2 ставания през нощта
  • направи първите си две крачки, разбира се, докато те държа за ръце, но тъй като отказваш да лазиш, очаквам съвсем скоро да проходиш
  • освен ТАТА, казваш още БАБА и ДАДА; мама все още е химера, но пък ме търсиш постоянно
  • въртиш се и се местиш в седнало положение. Винаги те намирам на поне метър от мястото, на което съм те оставила
  • много си самостоятелна и сутрин, след като си се напапала и се наспала, си играеш сама и мама има възможност да свърши малко работа (основно да си изпие кафето или поне да пробва)
КАКВО ТИ ХАРЕСВА
  • да стоиш права
  • телефонът и слънчевите очила на мама; и двете са явно страшно вкусни
  • бисквити и пюре от спанак и картофи със сметана; мисля, че доста ти допадна и сьомгата
  • да ти пеят и да слушаш музика; детските, в които се пее
  • да "свириш" на пиано и да блъскаш по всичко като по барабан, включително по Кари (а тя милата търпи ли търпи)
  • да си навън и да гледаш хората
  • лебеди и гълъби, за мой ужас, защото ужасно ме е страх от пернати
  • люлки!!!
КАКВО НЕ ТИ ХАРЕСВА
Няма нещо по-различно от предните месеци, продължаваш да не харесваш същите неща с едно допълнение - изпитваш страх от ваничката с вода. Мисля обаче, че успяхме да преодолеем този проблем :)

ЗАБАВНИ ИСТОРИИ, КОИТО ИСКАМ ДА ЗАПОМНЯ
  • Ти си малък дявол в ангелска промяна, мишленце. Ако не ти обръщам внимание, кашляш или издаваш звук, все едно те е страх от нещо, за да дойда при теб. Когато го направя, започваш да се смееш. Абсолютно си ми казваш: "Видя ли, пак стана моето"
  • Започна да се социализираш с хората, а успяхме да си намерим и компания от двете бебета. И двете са на 3 месеца. Последният път, когато се видяхме, дори хвана за ръчичка едното и го целуна. След това му взе биберона и си го сложи в твоята уста хахаахах Беше много смешно, но ти невъзмутимо се опита да си набуташ и твоя биберон
  • Храненето е съпроводено с омазване на всичко и всички. Един път сложих бяла буза и петната от морковено пюре все още ми напомнят за тази голяма грешка от моя страна. Дънките ми също са вече неизползваеми. 
  • Любимата ти забава към този момент е да се въргаляш и буквално гмуркаш в малък басейн с топки, който имаме вкъщи. Радостта, когато те сложа в него, е голяма.
ПС: Май трябва да започна да си записвам забавните истории, защото всеки ден има такива, но аз ги забравям... А не искам!

Усмивки,
Мери


You Might Also Like

0 Kommentare